سارا سارا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

سارا

شمارش معكوس براي تولد نازنينم

1390/4/5 8:01
نویسنده : مامان سارا
1,894 بازدید
اشتراک گذاری

زيباي مامان

خيلی چيزا دلم می خواد برات بنويسم متاسفانه بعضی هاشو نمي توانم به قلم بياورم بايد درگوشی برای خودت بگويم ؛ ولی اون چيزی که توی دلم هست اينکه بی اندازه دوستت دارم.
1سال پیش 2/3/89 تو دیده به زندگی ما گشودی و با خودت روزی رو به خونه آوردی هر وقت از زندگی و سختیاش خسته می شم به یاد تو که می افتم و تو رو که می بینم قوت قلب می گیرم و سخت تر از گذشته با زندگی می جنگم، دوست دارم.

دختر گلم تو زیباترین هدیه خداوندی و ما به خاطردسته گلی مثل تو از خداوند سپاسگزاریم.

نازنينم آن چه هستي هديه خداوند به توست و آن چه مي شوي هديه تو به خداوند. پس بي نظير باش ، عزيزدلم، الهي صد ساله بشي....

در ادامه نمونه از عكسهاي سارا جان را ببينيد

آنان که همواره تو را دوست خواهند داشت به تو مي انديشند." پدر و مادرت"

نمونه اي از تزئينات جشن تولد ساراجونم

بفرمائيد اين هم كيك تولد و كارت دعوت

نمونه اي از تنقلات

اينهم شام تولد

تقديم به شما عزيزان

ای کودک يك ساله من

شیرین سخن دردانه من

***

ای نم نم لحظه های باران

سیمین رخ خوش ترانه من

***

آن روز خجسته یاد بادا

کان زاده شدی ز سینه من

***

من مادر تو عزیز فرزند

شبها سر تو به شانه من

***

با خنده تو ، خنده کردم

لرزید ز بغضت چانه من

***

شب تا به سحر" فروز" ماندم

کاسوده  بخوابد  غنچه من

***

چند بستر او به اشک شستم

وای!... تب مکند جوانه من

***

بی تاب سر گذر نشستم

ره گم نکند  یگانه  من

***

ای همدم من کنار ساحل

ای لحظه پربهانه من

***

ای یاد خوش خیال باران

در  خشکی و قحط ؛ بهاره من

***

لبها ز عطش تفیده و سرخ

یا رب نشکن پیاله من

***

ای کشتی آرزوی شیرین

غرقت نکند؛ کرانه من

***

ای مادر" لحظه های باران"

فرخنده"  فروز "  خانه من

***

سالگرد تولد عزیزم

شد باعث شادمانه من

***

این جشن و سرور بهانه بود

تا باز بسوزد  سینه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان فاطمه‌شهرزاد
18 خرداد 90 11:07
سلام عزيزم اميدوارم سارا جون 100 عمر باعزت داشته باشد و سايه شما بالاي سرش باشد. اگر دوست داشتي دختر مرا هم ببين
مامان محیا
18 خرداد 90 11:07
شعر زیبای شما منو به گریه انداخت. جاوید باشید
مامان الی
18 خرداد 90 11:39
خدا سارا جون رو براتون نگه داره دخمل ناززززززززززززززز
ليلا
18 خرداد 90 12:51
دستت درد نكنه مامان سارا.خدا سارا رو برات نگه داره.الهي 100ساله شه(صحيح و سالم)
مامان فاطمه‌شهرزاد
19 خرداد 90 10:43
سلام عزيزم براي گذاشتن شكلك‌ها بايد به قسمت تنظيمات خودتان برويد و در بالاي صفحه شكلك‌ها را كليك كنيد كه انواع مختلفي دارد. سپس يكي از آنها را كپي كرده موقع نوشتن موضوعات آن را هر كجاي متن كه خواستيد Pase نماييد. در مورد عكس هم بايد كمتر از 100 كيلو بايت باشد كه در قسمت ارسال مطلب بالاي صفحه شكل يك درخت كوچك است پس از كليك روي آن مي‌توانيد از قسمتي كه آنجا مشخص شده عكسها را به مطلبتان بچسبانيد. موفق باشيد
مامان عسل
21 خرداد 90 12:01
ای جان این که نی نی نیست عروسکه ماشاا... ببوسینش
آیدین باهری بابای سارا خانم نوکر مامانش
27 خرداد 90 12:39
واقعا از این همه زحماتتت تشکر میکنم عزیزم و یه گلایه دارم بابا چرا عکسی از هنر نمایی گروه موزیک پدرش چیزی نزاشتی اینجا این آهنگی هم که اینجا آدم وو منفجر میکنه کارت درست دوست دارم داشتم خواهم داشت (ای که مرا با تمامه بدی هایم هنوز دوست داری)
خاله پریچهر
2 فروردین 91 12:15
عالی بود خیلی احساساتی شدم در مورد مهرومحبت مادرانه و پدرانه شما وخیلی اشک ریختم امید وارم ککه همیشه با مهرو محبت زندگی کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سارا می باشد