سارا سارا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

سارا

درهم و برهم

1390/3/30 12:31
نویسنده : مامان سارا
550 بازدید
اشتراک گذاری

می خوام از همین جا از بنيانگذار موسيقي واقعا تشکر کنم که با این ابتکارش کلی به ما مادرها کمک کرده، این روزا موسيقي شده ناهار و شام سارا خانم يعني واقعا اگه موسيقي پخش نشه هيچ چي نمي خوره و بهانه گيري مي كنه .

سارا تا بشقاب غذاشو می بینه میره دم تلویزون و آنقدر نانا  نانا می کنه تا مجبور بشیم براش نانا بذاریم. یعنی اگه نگذاریم اصلا غذا نمی خوره. الهی که من قربون اون نانا نانا گفتنش برم که آنقدر بامزه می گه.وقتی می شنوم دلم کلی براش ضعف میره.

یک سوال کاملا فنی؟  یه تلویزیون بخت برگشته را چه جوری میشه از دست یه وروجک کوچولو نجات داد؟ این یه سوال کاملا جدیه.آقا ما چی کار کنیم که این دخملک ما عاشق دستکاری کردن تلویزیونه. از ۲۴ ساعت ۲۶ ساعت پشت تلویزیون مشغوله در آوردن و زدن فیش های دستگاه های دیگه است.آنقدر اینکار را کرده که دیگه الان همه را درست میزنه.فیش های قرمز را با هم زرد ها را باهم و سفیدها را هم همینطور.با دکمه های کنار  تلویزیون هم که بیست و  چهار ساعت مشغول این کانال و اون کانال  زدن و وارد منو شدن و ...است.حالا باز هم می پرسم چه جوری این تلویزون بدبخت را نجات بدیم؟

ادامه مطلب رو حتما بخونید و ببینید...

سارا این روزها همچنان مشغوله دندان در آوردنه. ما فکر می کردیم که فقط يكي داره در میاد اما بعد دیدیم که نخیر . نهضت هنوز ادامه داره. فعلا ۶ تا دندان کوچولو موچولو داره و دوتاش هم نيش زده .دلم براش می سوزه.با اینکه همه لثه هاش متورمه اما نه تنها نق نمی زنه که این روزا بیشتر از قبل خندانه.خدا را  صد هزار مرتبه شکر.به خاطر دندان هاش فعلا رو به همون غذاهای اولش آوردم.سوپ ها را بهتر می خوره و هر چیز جامدی را تف می کنه بیرون.

به نظرم که بچه داری خیلی شیرینه.نمی دانم چه جوری بعضی از مادرها آنقدر از بچه داری غر می زنند و گله میکنند.واقعا مگه میشه آدم شیرینکاری فرشته ها را ببینه و ازش گله کنه.من عاشق این روزای سارام .عاشقه سر و کله زدن باهاشم و وقتی از سر و کولم بالا میره دلم می خواد لحظه ها متوقف بشن و تا ابد همون جور بمونیم.وقتی میبرمش پارک دلمون نمیاد از تو پارک بیرون بیاییم.با هم تاب سوار میشیم و با هم از سرسره ها بالا میریم.

سارا، دخترم. فرشته کوچیکم .دختر دوستداشتنیم عاشق هر لحظه بوسیدن و بوییدنتم.وقتی با اون لبای خوشگلت می بوسیم احساس می کنم که خوشبخت ترین مادر عالم هستم.وای که حاضرم همه عمرم را برای یه بوسه تو بدم.بوسه هات خوشمزه ترین و شیرین ترین کیکهای دنیا را هم از رو می بره.عاشقتم دخترم و برای  هر خنده ات جونم را میدم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا(مامان سوگل)
30 خرداد 90 13:06
سلام.سوگلم همين جوريه. البته چون من چند تا فسقليه ديگه رو هم ديدم كه از موسيقي خوششون مياد،احتمالا اين خصوصيت بچه هاي اين نسله.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سارا می باشد