سارا سارا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

سارا

دنياي دخترم

1390/9/12 11:45
نویسنده : مامان سارا
413 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها هم در خوف و رجای رشد و بالندگی روزافزون توام و دعای هر شب و روزم سلامتی و کامیابی توست.

اگرچه رشد برای تو هم به طبیعت انسان بودنت شاید گاهی دردناک باشد ولی برای آن چه مشتاقی! و من و پدرت مشتاق تر دیدن این همه تعالی و زیبایی.

گاهی دندانهایت امان همه ما را می برد خصوصا خودت را و گاهی میل به مستقل شدن در عین وابستگی و کودکیت حسابی با همه چهارچوبهایی که از یک کودک آرام در نظر دارم معارض می شود، ولی همه را دوست دارم.

خیلی موارد هست که این روزها که دخترکم دارد دایره لغاتش اضافه می شود بر زبان می آورد از کلام تقلیدانه اش حظ می کنم وقتی می بینم آهنگ گفتن کلماتش کاملا شبیه به خودمان است..........شادی می کنم و شاید برای بقیه هم تکرار ولی بعد نگرانی ته دلم آشکار می شود نگرانی به حق که چقدر مسئولم در مقابل آموزشهایی که من دارم به او می دهم .......و رفتارهایی که او دارد از ما یاد می گیرد، و آیا بعدها در مقابل چیزهایی که از اطرافیان یاد می گیرد که من ناگزیرم چقدر می توانم مسئولانه برخورد کنم!! مسئولیت سنگینی است بر این لوح سفید چیزهایی بنویسی برای یک عمر زندگی!

 

در راه آمدن از مهد به خونه

خنده ات زيباست عزيزم

چه حسي براي خوندم گرفتي

دخترم دي جي شده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان علی
12 آذر 90 19:08
وبلاگ زیبا و پر از احساسی دارید. من اینجا زیاد اومدم و مطالب قشنگ وبلاگتو همیشه دنبال می کنم.با اجازه لینکتون می کنم اگه دوست داشتید شما هم لینک کنید.
مامان علی
13 آذر 90 9:36
ممنون که به وب پسرم سر زدید. ازینکه دوست خوبی مث شما دارم بی نهایت خوشحالم. دختر گلتون رو می بوسم
مامان ماهان
17 آذر 90 15:47
وای خدای من چه دخمل ناززززززززززززززززززی دارین خدا حفظش کنه
پريسا
19 آذر 90 8:02
آخي الهي بميرم چه نازه بالاخره بعد مدتها عكس ازت گذاشتي ما كه دق كرديم . انشااله خدا حفظش كنه
مامان سانای
20 آذر 90 10:42
خیلی نازه
مامان نیایش
20 آذر 90 11:35
الهی که سالم باشی همیشه دخمل ناز قدر مامان مهربونت رو هم بدون به امید روزی که خودت مادر بشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سارا می باشد