سارا سارا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

سارا

کودک رویاهایم

1390/6/13 9:51
نویسنده : مامان سارا
426 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکش را که به همراه دیگر اسباب بازیها در میانه ی اتاق افتاده بر می دارد و به من تعارف می کند خوب می دانم منظورش را این بدان معناست که او را بغل کن و نوازشش کن عروسک را می گیرم و برایش لالایی می گویم از من می خواهد عروسک را پسش دهم  اینبار او عروسک را در آغوش می گیرد و محکم به سینه اش می فشارد و همراه با راه رفتن خودش را نیز به این طرف و آن طرف تکان می دهد و این یعنی لالایی برای عروسکش...  هیچگاه تصور نمی کردم دخترک 15 ماهه چنین احساسات مادرانه اش را بروز دهد از دیدن این همه زیبایی غرق شادی می شوم و با خود می گویم به راستی او همان کودک رویاهایم است...

عکس سارا بعدا کار می شه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارسا جون
14 شهریور 90 12:08
آخی الاهی من عاشق عروسک بای دخترام
مامان ماهان
26 شهریور 90 13:48
قربونت برم من سارای نازم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سارا می باشد