سارا سارا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

سارا

قصه مادري

1390/6/2 11:24
نویسنده : مامان سارا
446 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته معصوم کوچک که این روزها بزرگ‌تر شدنت خبر از دنیای جدیدی می‌دهد که قرار است تجربه کنیم

سارا آمدنت برایم فقط مادر شدن را نیاورد، همه ارزشهای انسانی و همه آنچه آموخته بودم را فرا گرفت

تو فقط یک کودک در دامان من نیستی

تو گنجینه‌ای هستی که خداوند به امانت به ما سپرد و من و پدر هرآنچه باید برای درخشش تو انجام می‌دهیم

اما می‌ترسم، می‌ترسم محبت‌هایم و احساساتم دری برویت ببندد

می‌ترسم آنقدر عاشقت باشم که عشق نباشد، بندی شوم نگذارم پرواز کنی

ساراي من، آهنگ مادری من طوفانی نیست!

هیاهو ندارد، آرام است

چشمانیست که همه جا دنبال توست، حتی اگر حرفی نزم

دلیست که همیشه نگران توست، حتی اگر در خواب باشی

آغوشیست که همیشه منتظر توست، حتی اگر در آغوش دیگری باشی

ببخش مرا و اجازه بده من نیز با تو بزرگ شوم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ال آی
4 شهریور 90 23:05
خیلی جالبه
مامان ماهان
4 شهریور 90 23:49
فائزه
6 شهریور 90 14:45
سلام از لطفی که داری ممنونم خدا گلت رو برات نگه داره التماس دعا مامان فائزه
مامان پارسا جون
14 شهریور 90 12:08
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سارا می باشد