سارا سارا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

سارا

حال ديگر مرا ميفهمي!!!

1390/7/6 9:43
نویسنده : مامان سارا
428 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم تو حالا بيشتر از گذشته برايم شيرين شده اي هرچند مسئوليتهاي من بيشتر شده و تو ديگر آن موجود كوچكي كه ميشد تنها رهايش كرد تا با خودش بازي كند نيستي .
حالا چشمهايت رنگهاي با معني به خودش گرفته و وقتي به من خيره ميشود انگار حرفي دارد. حالا ديگر مرا ميفهمي !!! ميفهمي كه توجه با تمام وجود يعني چه و بيشتر وقتها همين توجه را از من ميخواهي وقتي شروع ميكني به خنديدن آن هم خنده صدا دار اين يعني به من توجه كن و اگر نگاهت كنم شروع ميكني به بال بال زدن و ريسه رفتن و اين پاداش توجه من به توست و چقدر برايم لذت بخش است كه از تو لبخني پاداش بگيرم
ساراي من حالا اشك ريختن را هم تجربه كرده است . اشك هايش نشان از آغاز احساسات است كه كلي توفير دارد با گريه گرسنگي و دل پيچه. همراه با اشكهايش ناله هم ميزند كه خيلي جانسوز است لااقل من كه طاقتش را ندارم . گاهي كه مجبورم براي چند دقيقه تنهايش بگذارم اول با نگاهش مرا تعقيب ميكند و هنگامي كه از ديدش خارج ميشوم شروع ميكن به گريه كردن چشمهايش پر از اشك ميشود و اين يعني مامان چرا تنهايم ميگذاري؟؟
آن وقت است كه دلم هري ميريزد تحملم تمام ميشود و كارم را نميكاره رها ميكنم تا در آغوشش بگيرم. وقتي بغلش ميكنم سرش را روي شانه ام ميگذارد و آرام ميشود . آن وقت كه دخترم آرام ميشود احساس بزرگي ميكنم . برايم غرور آفرين است كه تمام آرامش كسي باشم كه جز من نميشناسد.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
12 مهر 90 0:22
خیلی زیبا مینویسی
مامان ماهان
15 مهر 90 12:25
دوست جونم من از این نرم افزار استفاده میکنم framing studio
مامان ال آی
16 مهر 90 17:25
روزت مبارک فزشته ی آسمونی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سارا می باشد