سارا سارا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

سارا

مهم نیست ...

1394/3/24 15:24
نویسنده : مامان سارا
755 بازدید
اشتراک گذاری

مهم نیست تو به حرف بچه ات گوش می کنی یا اون به حرف تو گوش (ن)می کنه!  ... مهم نیست تو خونه سیستم فرزند مداری حکم فرماست یا منطق مداری ! ... مهم نیست خودت رو در اولویت آخر می بینی ! یا اصولأ وقت نداری خودتو  ببینی! ... مهم اینه که رابطه مادر و فرزندی اینقدر صمیمانه و دوستانه باشه که هر وقت کار اشتباهی می کنه ، پیش از اینکه تو حرفی بزنی ، اون نگران خدشه دار شدن این رابطه خاص و افلاطونی باشه ! 

یک ملافه بلند کشیده دور خودش و فقط یک جفت چشم شیطون و درشت از اون لا ماها پیداست و یک صدای غرولند که مدام نق میزنه که چرا نصف ملافه دایم می پیچه توی دست و پایش!! ، شده عین ساندویچ مغز با سس تند خردل! ... تلفن که زنگ می زنه از هولش نمی دونه چطوری یورش ببره سمت تلفن که گوشی رو  برداره ! بعدش به مخاطب ناشناس که از قضا اشتباهی شماره گرفته بوده می گه : " سلام! ، آخه چرا یک دقیقه صبر نمی کنی من چادرم رو از نمازم  بکندونم  بعد زنگ بزنی؟؟؟"  (مخاطب محترم قهقهه خنده اش به وضوح به گوش می رسه!) دخملک بلافاصله گوشی رو می گذاره و مثل گناهکارها ملتماسنه می گه  : " ببخشید که بی اجازه تلفن رو برداشتم با آقای اشتباهی حرف زدم!"

هر چی عروسک پارچه ای و پلاستیکی شکل آدم و حیوان و غیره داره به خط کرده و عین فرمانده گروهان داره براشون خط و نشون می کشه ،  نصیحت می کنه ، هزار جور باید و نباید براشون می شماره و تذکرات ریز و درشت اما محترمانه نثارشون می کنه ! تو رو که می بینه می گه : " ببخشید اتاقم رو بهم ریخته کردم!  فقط میشه الان از اتاقم بری در و ببندی من با جلسه منیران سخنداری دارم!"

تا غافل می شی می ره در یخچال رو باز میکنه و اغلب بدون نتیجه و با تمام قدرت می بنده ... اینبار بعد از کوبیدن در یخچال میاد پشت در دستشویی و داد می زنه : " مامی معذرت می خوام! خوب ؟ خوب ؟ خواهش می کنم بگو اشکال نداره!"

... از پشت در های بسته  : "مامانم چی اشکال نداره؟ چکار کردی؟ "  ...

"مامان خواهش می کنم بگو عیب نداره اینو برداشتی!" ...

" مگه چی رو برداشتی؟"  ...

" مامان چرا آروم حرف زدی ؟ ... هان ؟؟ چرا  جواب نمی دی ؟ می گم نگاه کن ! ببین دارم از این سیب کوچولو سبز کمرنگها می خورم خوب؟ بگو اشکال نداره!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سارا می باشد